Nu am chef

September 28, 2009

să scriu azi ceva frumos…am o stare de nelinişte creată de diverse întâmplări aduse cu forţa în gândurile mele…surprinzător e că tot eu le dau apă la moară şi tot încerc să le estompez din efecte..dar vin mai puternice…

se spune că ar trebui să te gândeşti la ceva frumos când ai greutăţi pe suflet…dar din păcate la un moment fizic doar un lucru îl ai în minte..măcar dacă aş putea să suprapun idei şi să aleg ce-mi place…dar eşec.. aşa că mă avânt şi mai tare în ideea de a trece de la ce îţi face rău la ce îţi face bine…Cum aş putea să fac asta? Prin puterea autosugestiei? nu prea merge..e ca şi cum ai înota împotriva curentului şi tot pe loc eşti..e apoape imposibil să spui că va fi altfel decât crezi că este..ca şi cum te-ai minţi pe tine…şi vrei să crezi minciuna… Sau prin afundarea în muncă fizică? să încerci să nu te mai gândeşti făcând lucruri fizice ..se poate să uiţi de neplăcerile gândurilor când simţi că te doare corpul..şi el cere atenţie atunci…dar când durerile trec, revin cele de cap…şi o iei de la capăt…Aş tinde să cred că prin somn te eliberezi de vocile ridicate din mintea ta..e bine când intri în altă lume..sau mai exact o părăseşti puţin pe asta..măcar nu trezeşti simpatiile şi mila celor din jur câteva ore…

Dar de ce gândesc cum să nu mă mai gândesc ?nu mai preferabil e să le înfrunt? se pare că sunt destul de fragilă emoţional dacă iniţial m-am orientat către a evita decât a înfrunta…prin asta se pare că mă recunosc..defectebarbatiint

Leave a Reply

