Idei de duminica

October 21, 2012

Am un zambet pe fata..e de la vremea de afara…ma gandesc la zile si cum trec,  imi vine sa imi cumpar o panza si cateva pensule, culori de toamna si sa ma ia valul creatiei pe aripi…as contura firele de praf pe o raza de soare…oare ati vazut ce miscare muta au?…ati simtit ca timpul e static?…e o imagine atat de inteligent creata, doar pentru visatori, doar pentru cei care simt si care cred…radio guerrilla pe fundal si picaturi de energie…

imi e dor de mama sa ma trezeasca sa ma duc la scoala …”Elena..e sapte…trebuie sa te trezesti”…de noi sentimente…mda…am intrat in rutina..un pic de praf pe ici pe colo…ma imbratiseaza normalul ala linistitor…dar astept clipa noua, pe care o definesc ca fiind un sprint catre noul eu…si asta este frumos, totul este frumos si definitiv….

Responsabilitati lumesti..ale tuturor…sa tinem de sau la cuvant…e singurul care ne leaga..si atat de subtire…sincronizare si desincronizare frumoasa..dar cel mai greu e cand ti se schima perspectiva si apasa la fiecare pas…dar se poate..trebuie doar  sa vrei..ce cliseu bun..

mda..cam atat…

 

 

Leave a comment