relaxare…

June 3, 2013

prin ascultarea respiratiei…imi concentrez atentia asupra ei si gata…ma induce intr-o stare de liniste si regasire. Nu m-am gandit ca e atat de aproape constientizarea eului prin suflu…de fapt asta sunt..un suflu pe acest Pamant…abia ce am terminat de citit Solaris…si nu a lui Sun..ci a lui Lem..rus clasic, pana una alta.

Imi amintesc de Silviu ce imi spunea de Solaris de prin anul I de facultate cand ne gandeam la schimbat guma pe tigari si urcam prin Apuseni..era fascint de carte…ii vedem cuvintele  si entuziasmul… blondului visator. Ne-am regasit anul acesta prin metrou..si ghici ce?…nu s-a schimbat..ii vad fata visatoare ce am refuzat-o…e frumos..e frumos omul acesta…e plin de pasiune si cand injura…mda…

deci solaris…m-a dus unde trebuia sa ma duca…mereu am fost curioasa din fire…si am devenit inginera in sensul capturarii/descifrarii cuvintelor pline de intelesuri si forme…cuvinte ce contureaza un spatiu imens intre ce stim si unde tindem sa ajungem..am ramas cu ideea ei..am ramas cu un silviu abramburit de scriitor si analist financiar ce este…pentru ca asa este..un bun amic..34

 

Leave a comment